facebork

錦邦陀地妹 – Zoe

Posted on: 十二月 4, 2010

小弟剛替錦邦大廈呢個陀地妹Zoe出了一輯寫真集. http://l4l61.wordpress.com/photos/zoe/
囡囡網址: http://161.adiscuz.info/thread-1029-1-1.html 

Zoe眼大大幾靚女腰仔細細幾好搞,我幾中意搞野途中佢用一雙大眼望實我個樣.含情默默個款幾有自己條女那種感覺.

  • 純正陀地妹,道地廣東話對白很親切.囡囡相當年青.不用太多時間破冰,一會兒已經可以好熟落.
  • 有小小郭羨妮味道,這只是起初未熟前的些小錯覺.玩落&影相時發現佢有自己的style.
  • 胸脯不算巨大,有34B-C差唔多,渣落幾fit手,我特別中意佢條細腰,可能只有22-23吋.

今次影相我只是第三次去,上次說服了她給我影相,不過再三叮囑不能公開靚女個真面目,我只有應承一定會打格仔囉. 可能人靚所以成日影相,她是我影過的囡囡中姿勢最自然的一個.

告訴大家一個秘密,Zoe可能好快會唔再做一樓一,她告訴我在呢度可能只做到18號,之後可能會轉做夜總會.唯一擔心是酒量不很大未必適應得到.咁,即是之後再搵佢可能個成本會重左好多,但我都是贊成的,後生女趁還年青,為自己打算去多D錢是應該的.而且她的條件真的不錯. 第一次見她時我都唔多相信一樓一會有咁靚的女.現在只是證明我的眼光也都幾準確呢!

發表迴響

訪客

  • 81,398 人次(Since 2010/11/20)

分類

關注

Get every new post delivered to your Inbox.